I will remeber before i forget

Hei! Jeg husker ikke hvor jeg har hørt overskriften fra men den er i alle fall fiin! Jo i går så danset vi Halling på skolen med Anders fra Frikar. Det var egentlig ganske gøy! I natt våknet jeg av at jeg hadde den muskelkrampen i lggen. Fyyy! det gjorde vondt! Det er faen meg ikke godt! Klarer ikke strekke ut foten min enda, så vondt gjør det.

Men en god nyhet! Im going to Olso this weekend. Hahaha. Ja, oslo skal jeg til. Så da blir det shopping av klær( har nemlig nesten ingen ting nå som jeg har ryddet) og andre "nødvendige" saker og ting. Hehehe. Så, nå skal jeg pakke gymbaggen og sekken, å så er det en skole. Men etter skolen er det jo Helg! Beste med hele uken egentlig. Eller, det kommer ann på hva jeg skal i uken det da!: )


Som mange av dere sikkert vet, så er disse to mine aller beste venner!♥ Mega glad i dere!

Men nå blir det pakking! Snakkes senere i dag.

-Anne

6 kommentarer

Siste innlegg