Dagsplan

Hei! Nå skal jeg spise fort, så skal jeg ut å Ri med Trude. Det er ganske lenge siden. Husker ikke sist. Så det blir ganske koselig. Så skal jeg gjøre mange av leksene for uka, så jeg slipper leskene utover, å så skal jeg rydde det alt for ryddige rommet mitt(ironi, det er IKKE ryddig).

Skal se om jeg kan legge ut en outfit senere i dag. Det har blitt veldig mye webcam bilder i det siste, unnskyld for det, men kan ikke finne overføringskabelen til kameraet mitt. Så det blir en del av det fremover. Unnskyld. Vet at jeg er veldig til å unnskylde meg, å jeg kan ikke si at unnskuld for lite blogging vær eneste dag. Men blogging tar litt tid, å det er så mye annet jeg egentlig også skulle ha gjort. Så jeg har ikke blogging som førsteprioritet. Sånn. Da har jeg fått ut alt som surra rundt oppe i hode mitt.Hehehe


Bilde som jeg tok i går. hehe

Nå har vi akkurat gravlagt hamtrene våre. Så nå drar jeg å rir. Snakkes

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg