You cant decide over me, because its you

Hei. Klarer ikke legge meg så sitter oppe meg Haaken Elfin og ser ¨på en film. Sjakalen heter den faktsik. følger ikke så mye med fordi jeg nørder facebook ve då poke og spamme folk. Lol. Men her er noen bilder som Robin la ut.: Tok dem jeg. haha, men det er fordi jeg er på dem. HAhaha, jeg begynner å kjenne at jeg er ganske overtrøtt allerede, så. Jeg sitter å diskuterer med Robin på msn. Hahahah.


Hahaha, vi hadde badet på kjemsjøen. Hahah


enda mer bading


hahhhaa, hva driver jeg med i bakgrunnen??!?


hahhhahahahahahahaha, jeg hadde vært hos tannlegen også hadde jeg fått to sprøyter med veldig sterk bedøvelse, dette bilde er faktisk ikke så fælt, men jeg var verre før. hahah klarte bare å smile på den ene siden. lol


Meg å søta"Synnøve" Haha. hva ser vi på?  jeg har DET rare blikket og bedøvelse. hahahahahaha

Men nå får jeg se ferdig filmen å legge meg, skal opp på koppang å danse, så.: )

Nattaaa alle sammen:)<3

-Anne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg