Wonderful dance

Hei! Jeg har vært en sykt dårlig blogger i det siste, Så unnskyld. I går sov Synnøve over her. Vi hadde det kjempefint! I dag har jeg vært å danset. Det er ganske lenge sieden nå, så det var fantastist bra! Skal danse i morgen også. Så gleder meg! Vi danset moderne i dag, så da blir det hip hop i morgen! Gleder meg…

Jeg har nå sittet å ikke gjort noe. Bare vært på facebook. MAn blir jo helt avhengie av det, uff. Må innom der annethvert minutt. Det kaller jeg avhengihet.. Facebook!!!!!


meg og Hanna på en forestilling for en stund siden.


hehe.

Nå skal jeg se på noe på Tv tenker jeg. Så jeg blogger mer i morgen:) God helg dere!

-ANNE

4 kommentarer
    1. Haha, dans dans dans. (: Du ringte og spurte om jeg ville ha DOC, hva faen, hahahaha. x] Gikk i pysj, hadde ikke dusja, så ut som jeg hadde et fulgerede på hodet! Hadde egentlig tenkt til å gå ned å møte dere uten at dere visste det, men jeg hadde rundstykker i ovnen! ):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg