Glad fisk og deppa fisk. Deppe?

Har fått cd som Robin har laget i dag! MEd gamle Gaga sanger, og sanger som ikke er med på albummer. Elsker det!


Sorry for et not nice smil. off

Jeg og Robin har nye kalenavn. Robin: Deppe frosk, for han skal deppe helt fram til lady gaga. Og jeg: Glad frosk, for jeg er glad, smiler eller ler 99% av dagen:D

I dag hadde jeg total latter krampe i engelsken, da jeg fortalte om en laste bil som kjørte under vann.. Lo så jeg gråt. hehehe. Men resten av dagen har vi spilt one toutch med mange andre, men jeg angrer, har vondt i foten.

Det kan hende at Synnøvepus skal sover her fra fredag til lørdag, for på lørdag skal jeg danse igjen! GLEDER MEG SYYKT!

Men nå må norsken gjøres… Off HATER nynorsk,

unnskyld for mange skrivefeil, hvis det er det. Men har litt dårlig tid. 10% strøm igjen, å finner ikke laderen….

-ANNE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg