Vaffler

Heey!
Nå har jeg vært litt slapp med bloggingen, sier hele tiden at jeg skal skjerpe meg, meeen. Det er ganske vanskelig egt. så siden jeg ikke gjorde det i går, så legger jeg ut bildene. Lover dere at jeg vil blogge mer. Men det er ganske vanskelig når man har skole og andre ting som kommer først. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan.


Oida. Hadde jo krøller i går så. HAHAHAH


En som hadde syyykt lyst på. Haha, Hun satt sånn hele tiden.

Å så var jeg nesten ferdig:

De var sykt gode. Lagde enda fler enn det som vises på bilde. Hahaha.

Jeg skal legge ut sanger og outfitt fra i dag senere. Vet jeg har sakt det med sangene flere ganger. Menmen. Og en ting til. Spørsmålsvideoen, den går ikke ann å laste opp. Skal få robin til å hjelpe meg tror jeg. Så da får jeg vist den til dere!

-ANNE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg