Rain Rain Rain

Hei søtiser! Nå er det en ny dag ja. Og det regner som bare f. Jeg har da sittet inne i hele dag og sett ut på det triste været ute. Så siden det virkelig pøs regner, så har høsten kommet. Uffamei. Vil ha tilbake sommeren, med solen. badingen. venner og ferie.. Men det er jo et helt år til så jeg får bare vente. Snart kommer vinteren også. Da blir det kaldt da. 

Nå så ser jeg virkelig ikke ut, skal ta en dusj snart og fikse meg bare fordi jeg kjeder meg. Har snakket litt med Rolf i dag men han skulle fiske, så ja. jeg kjeder meg. 
aww. Sommer, grønt gress og sol. Miss it!

åhh savn!
Nå tar jeg en dusj dere. Så skal jeg legge ut spillelisten min etter på. Gled dere, der er det mye rart. Hahah.
Noen andre som også savner sommeren?

-Anne
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg