You are not alone

Hellu alle dere få som leser bloggen min. Skal bare si fra at spørsmålsvideoen klikka da jeg skulle laste den opp i går. eller det vil si, at jeg manglet 2% å da klikka den. hadde da ventet i fire timer nesten. Haha. youtube er treigt!!  Så jeg skal prøve alt jeg kan for å få det till! Ble ganske fornøyd med den egentlig så da.

Har ikke så mye å gjøre akkurat nå. Har ingen lekser, ingen som er på msn eller face. så det er jo litt kjedelig da. Men jo… Har en blogg som jeg vil dere som leser bloggen min skal vite om. Nemlig denne –  http://chatrine95.blogg.no Hun er en flink blogger som oppdaterer stadig vekk. Hun skriver bra og har bra med bilder. Også er hun jo kjempe pen da: )


Hun er pen hun. Hun har pene øyne og sminker seg pent!: )

Ta en titt innom bloggen hennes. Anbefaker veldig.


haha, fra da jeg  var lite å soilte fotball på opphus. Hahah, bet negler 99 av 100 % av kamoen: P
-ANNE 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg