No way

Hello!

Tak for mange bra spørsmål. Men det er bare å spørre om mer altså. Du klikker HER for å komme dit. I dag har jeg vært på skolen, Synnøve var syk så det var ikke noe artig. Jeg har snakket med Robin nå. Og vi har funnet mange noter til Lady Gaga sanger på nettet. Åhh, endelig kan jeg spille noe jeg vil spille. Så tror ikke pianoe blir urørt for å si det sånn. Kanskje jeg til og med legger ut en video? Hvem vet..

Bilder tatt med webkamera akkurat nå. Hehe Veeeldig god kvalitet Anne Sophie:


aww. søte pusen miin!♥


Nei har du sett! Enda en søt en♥


Sitter å hører på No way av Lady Gaga.(kommer nederst). Den er såå, fin. Å nå kan jeg spille den på piano også! Yees.

Jeg tror jeg avslutter spørsmålsrunden på torsdag også tar jeg den på fredag ellernoe. Vi får se hva jeg gjør den dagen. Men jeg lovar at det ikke blir lenge til.


Denne dama er helt rå!!♥

Lady Gaga – No way

Men nå skal jeg slappe av, høre på musikk og snakke litt med Synnøve og Robin! Snakkes!: )

-ANNE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg