Outfit 21.08.10

Hei! I går var jeg med verdenbeste, Synnøve. Åhh er så utrolig glad for at jeg har henne. Hadde vært veldig fælt uten henne. Glad i deg♥

Bilde er fra en gang jeg sov over.

Jeg var på kubben med Synnøve og Märtha i går. Det er egt ganske lenge siden jeg var der, så det var bra å komme tilbake dit. Vi fant også ut at det er mye mer klubbfølelser når det er vinter, kaldt og mørkt ute, ikke da det er lyst. Hehe, men men. Her kommer outfitten min i dag. det var faktisk  litt sol akkurat da:


HAHAH, ser ut som en flue med de brillene.

Jakke/genser: Gina T
Jumpsuit: Bik Bok
Sko: Din sko


HAHAHA, fiiint.


Fant ut at det var masse maur på trappen etter at jeg hadde tatt bilde. Æsj!!

Tror det er noe galt med kameraet mitt nå for det tar så utrolig dårlige bilder. veldig uskarpe. dustekamera!!  Hvordan vær er det hos deg?

-ANNE

9 kommentarer

Siste innlegg