outfitts fra Eløen, sol og skole igjen

Hei! Tenk at det er skole i morgen. I allefall for der jeg bor! Det er helt sykt hvor fort sommerferien har gått. Men så har jeg gjort en del også da men. I dag er det sol og littegranne skyer, men det er bra så lenge det er sol! Da jeg og Ragne var på Eløen tokk vi en del bilder, se som jeg har lagt ut var tatt med mobilen. Her kommer noen som er tatt med kamera. Det er noen outfitter også.

Her kommer outfitten for en av dagene:

Hettegenser: Cubus
Shorts: Bik Bok


mistet balansen mange ganger, var glatt der ja.

Jakke: Gina T
Singlett: Bik Bok
Shorts: H&M


Fiiiiint!♥


Ragne miin<3

Nå sitter jeg her å spiser is. Ilmi Cathrine har reist å det er skole i morgen. Gleder meg egt veldig til å møte alle sammen igjen. Det er alt for lenge siden jeg så noen av dem:)

Når begynner du på skolen?

-ANNE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg