a diary with flowers

Hei! Ragne har ikke kommet bort enda så jeg tenkte jeg skulle blogge litt igjen. Det er jo en stund siden jeg virkelig har blogget. Jeg lover å legge ut bildene fra Oslo senere i dag. Unskyld unskyld for at det har tatt så lang tid.  Overskriften fikk jeg bare så kjempe lyst til å skrive, Vet ikke hvorfor da egentlig.

Jeg tenker mye på å endra designet og headeren min, så skal komme tilbake til det etterpå. For jeg trenger virkelig ganske mye hjelp. Så det blir nok et ganske langt innlegg om bare det, Nok om det!

I dag er det strålene sol, det er jo en forskjell fra ganske mange andre dager her. Det regner ikke i det hele tatt. Bare en kjempe fin sol! Kjempe godt! Så her kommer noen bilder:


Åhh. SÅ nydelig!


En homle/bie flyr fra blomsten

Men nå kom Ragne, å da skal jeg spise frokost. Så skal vi plukke blåbær. Det blir kos. Så vi snakkes senere!

-ANNE

________________________________________________________________________________

Er det noen som vet hvordan man får skrive inn under de knappene under headeren? Jeg aner ikke hvordan jeg gjør det!!! Hjelp meg!:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg