Pøsregn og Rimi

Hello! Nå sitter jeg har å har akkurat vært å handlet på Rimi, Moorsomt duuu… Her i Oslo pøsregner det, å det er ikke noe artig akkuart. Har vært på kino i dag. var en 7 års grense film fordi vi hadde med en fetter som ikke er så altfor stor. Den var egentlig ganske morsom innimellon. Så gikk vi å shoppet littegranne. Jeg kjøpte meg bare ett par med perleøredobber og en Frappè. Men jeg må si at den som er fra Starbucks er mye mye bedre enn den vi har i Norge. Den på Starbucks har jo sukker i. Dèt er noe som nordmenn ikke har forstått enda. Æsj.LAtfor mye kaffe smak.

Her er bilder som jeg tok for fem minutter siden. Å de ble ikke så bra…


Jeg har gått med shorts i hele dag. Å det er jo kjempesmart når det regner.


Dumme blits…..

også måtte jeg ta et bilde når jeg kom inn. For det regnet for mye ute. Såå, dette ble resultatet. Hahahah. Styyykt..

HoHo. Jeg er julenissen….Not

Men nå skal jeg se om jeg skal gjøre noe her. Snakkes senere.

-ANNE

_________________________________________________________________________
Har foresten fått dilla på en sang, men husker ikke hva den heter. Kan noen hjelpe meg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg