Outfit 25.07.10

Hei og hopp!

Nå kommer outfitten jeg lovte dere. Måtte bare ta noen bilder. Jeg har egt ikke sminket meg i dag, glemte bare å ta av meg sminken i går. Såå. Jeg er usminket. Jippi! Neida. Det er kanskje ikke veldig sommerlig, men jeg driver jo å rydder så jeg finner mye rart da kan man si. Så jeg satte bare sammen noe.


Jeg er morgentrøtt, å klokken er 17.00!!! Woow Anne Sophie.

Skjerf – H&M
Skjorte – Aner ikke
Bukse – H&M
Sko – Husker ikke
Lommebok/liten veske Glitter


Så fiiin. haha, tulla


Måtte bare sette meg ned. Hahaha.

Jeg har fått helt dilla på Waka Waka av Shakira. Den hun lagde til VM. Den er også veldig bra å danse etter. Men MÅÅÅ rydde folkens. unnskyld. Skulle gjerne ha skrevet mer, men jeg er nødt til å rydde. Tror jeg får besøk i morgen.

Å foresten. Aria, Hesten min har vært på rideleir. De trengte en snill hest. Haha, bolla mi har vært snill:) Hun kommer tilbake i morgen. Åhhh, som jeg gleder meg til å se henne igjen. Da skal vi ut på tur da! Aww, Ariamin, jeg savner deg.

-ANNE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg