Min nye bloggplass

Heisann!

Nå skal jeg rydde rommet mitt å ta noen outfit bilder til dere. Men først så tenkte jeg at jeg skulle vise dere hvor jeg blogger fra. For det meste sitter jeg med dataen i sengen, på stuen eller på gulvet. Men nå så sitter jeg ikke der. Jeg har omøblert litt på rommet, så jeg fikk litt bedre plass. SÅ da lagde jeg meg en slaks "blogge plass". Har jo pulten min, men den er ganske rotete. Hehe.

Her er bilder:

Her sitter nå jeg da.


Noen postkort med steder jeg har vært.


Starbucks<3<3 Fylt med 50 øringer, pynte steiner og blå sand.


Data:D


Å jeg bare smiler jeg. Hehe.

Men nå skal jeg ta outfits bilder til dere. Å rydde rommet. Kommer før og etterbilder senere, Det blir en stoor forandring. Så, jeg får bare komme i gang da. Snakkes senere.

Har du et sted der du blogger fra?

-ANNE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg