Fisking, Shopping og noe som er lyst!

Hei!
Nå er det ganske lenge siden jeg har blogget føler jeg. Men. Jeg har hatt besøk av verdens søteste fettere. Å vi har kost oss masse med blandt annet bading i glomma og fisking. Det er sol ute, men bare 15 grader! Det er dårlig gjort syns jeg.  Har noen bilder fra fiskingen som dere får her. Vi fikk tilsammen 20 fisk. Jeg fikk ti og de andre fikk ti tilsammen!:


Dette var da jeg hadde åtte fisker eller noe.


Bilder fra fisketuren. Det begynte å regne, å jeg var redd for at det skulle begynne å lyne. Siden vi satt i en båt midt på et vann. Tenk om vi hadde blitt truffet! Men det regnet bare litt, også sluttet det.

I går var jeg, mamma og broren min på shopping på Elverum.HAHAH. Egt så skulle vi bare ha noe til noen hytter på setra, men jeg måtte shoppe litt annet også. Her er det jeg handlet. Det var ikke så mye, men jeg trengte ikke mer heller:


Svart bukse fra Cubus. 49 kr!!!! Jeg lette litt også fant jeg èn svart igjen å den var i small. Heldige meg.


Solpudder, fordi jeg vil glitre i annsiktet: )


Å en veske som jeg har ønsket meg syykt lenge.

Sånn ser den ut inni. Kuuult.

Å så til noe som er lyst. Jeg hadde så sykt mye ettervekst. SÅ i går kveld, farget jeg det igjen. Å det er fremdeles lyst! Hehe.

Å så en liten outfit for i dag:


Tights: H&M
Tunika: H&M

Nå skal jeg være med mamma opp på setra for å hjelpe å gjøre i stand. Snakkes senere!

-ANNE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg