Juicy Heart

God morgen!
I dag er det overskyet og det blåser. uff. Var det ikke sommer et var nå da? I dag kjeder jeg meg veldig. Har husket å lade kameraet sånn at jeg skal ta bilder senere i dag. Har faktisk fått en ide om at jeg skal ut på joggetur også. Må legge meg i hardtrening, siden jeg har vært veldig usunn nå en måned…


Smykket jeg har på har jeg fått av Oldemoren min;)


Blogge….

.

Har du blogg? I så fall hva er den? Jeg tar en titt innom de ti første, å legger igjen en kommentar:)

-ANNE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg