Yes da. Er på skolen

Hei! Unnskuld for lite blogging her. Mye å gjøre nå for tiden. Hehe. Nå sitter jeg på skolen. Har jo kunst & håndtverk. Men er ferdig med absolutt alt. Så da får jeg jobbe med noe annet. Vihar foredrag i Geografi i morgen. Jeg, Robin og Synnøve er på gruppe. Å vi har om Somalia!?!?! Hva????? Vet jo knapt hvor det er. Jaja, sånn er det da bare.


Me<3<3 Haha.

Jeg skal prøve å få motivasjonen til enda et foredrag litt opp. Føler at det ligger ganske på bunn. Robin er i dag på en annen gruppe enn meg, så jeg får ikke sammarbeidet med ham. Og Synnøve sitter og jobber med noe som skal være ferdig til fredag. Men da er ikke jeg her:D

Har egentlig litt å gjøre i dag så. Da får jeg bare jobbe litt. Snakkes senere:)

Noen andre som har masse presentasjoner, eller har alle andre nesten fri nå?

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg