Jentekveld/bursdag for lenge siden!

Hei! Jeg sa jo at jeg skulle legge ut noen av bildene vi tok Da vi feiret Hanna sin bursdag. Å det hadde jeg jo helt glemt. Har ikke fått alle bildene fra Live, bare fra Hanna. SÅ jeg mangler jo noen:)

Vi var ute å tok noen rare bilder:

Veldig Glad i dere!♥


Tina, Live og litt av armen til Hedda:)


Hmm. Dette gikk jo ganske bra?

Men nå skal jeg laste over noen bilder jeg fikk tatt fra Melodi Grand Prix i går!. Å jeg må øve på engelsk tentamen som er i morgen. Å gå ut i det fine været nå:D

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg