Tentamen. Neineineineinei!!!

Hei! I morgen har vi matte tentamen. Dere som kjenner meg vet at jeg HATER matte! det finns ikke noe som er værre. Det blir den hel dag med matte! Hjelp meg!!

I dag var jeg hos reguleringstannlegen. Alt var bare bra! Å det er bra. Etter det kjøpte jeg meg en ny topp og en shorts. Begge fra H&M. Å så kjepte jeg meg litt tyggis. Jeg og tyggis = Mye bedre enn engelsk og matte!

Men jeg må skynde meg så jeg får øvd litt mer på matten. Jeg håper det går bra!

Å det regner ute! Hva mer kan men vel ønske seg?. Jeg er lei regn å kaldt vær nå!

-Anne

1 kommentar
    1. Jeg er også lei regn og kaldt vær. Jeg å hater matte noe sykt, emn ja, ja sån er det bare i livet. Alle må gjøre nie man ikke liker vettu.Fint bilde! Her pøssregnet det i sta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg