Just love the summer<3

Hey everybody!

Har blogget en del i dag. Har noen dager der jeg blogger, blogger og blogger, mens andre dager er det null blogging. Det går opp og ned. Jeg gleder meg så sinnsykt til jeg skal på Lady Gaga konsert 17 oktober. Bare 144 dager igjen. Hahaha, det er nesten et halvt år det Anne Sophie Og Robin…..

Da jeg var ute i sta tokk jeg noen bilder. Det var sol og nesten blå himmel:


Slappe av på trampolinen.

Sånn. Nå begynner jeg å bli sulten. Må se om jeg finner meg litt mat. Vet ikke hva. Kanskje jeg skal lage meg noe.

Andre steder det er fint vær?

-Anne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg