Du har en plass i mitt hjerte<3

Hei!

Jeg gikk gjennom noen blogger i stad, å da fant jeg dette:

Du har en plass i mitt hjerte
En plass fyllt med glede og smerte
Den delen kan du aldri ta fra meg, ikke engang om noen andre skulle få deg
Nei deg kommer deg aldri til og glemme
I ett hjørne kommer du alltid til og finnes.
For du er ett menneske jeg vil minnes
Tro det eller ei
Jeg kommer alltid til og være kjempe glad i deg<3

Hallvard<3

Det er kjempe fint!  Tenkte bare jge ville skrive det her:)

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg