Produkt anmeldelse – Trind: Nail repair Anti-Bite

Hei! Tenkte jeg skulle prøve meg på en produkt anmeldelse. Har ikke gjort det før så det blir sikkert spennende. Jeg har ikke blitt sponset med denne, kjøpt den selv. Men siden den fungerer så utrolig bra, ville jeg dele den med dere! Hvis du er en av mange som biter negler, så anbefaler jeg virkelig denne her:

Utseende: Den ser jo veldig Fancy ut. Å den har en fin flaske. Kosten inni er vel helt normal. Selve lokket er veldig kult syns jeg da.

Innholdet: Lett å påføre. Den er blank, men jo flere lag du har på, jo hvitere blir den. Ta bare på et lag om dagn. Hvis ikke blir det stygt. Husk å ta det bort og ta på mytt igjen etter vært.

Pluss: Det som er bra med denne er at den både styrker neglen og har en ganske vondt smak. Har prøvd Go`negl før. Men den smaken vente jeg meg bare til. Men det klarer man ikke med denne.  Jeg ANBEFALER denne virkelig til de som har slitt med det jeg har gjort. Nemlig biting av negler! Det er kjempe ekelt….   Nå har jeg ikke bitt en enseste gang siden jeg tok på Trind første gangen. Å så førnøyd jeg er! Har alltid ønsket meg lange negler, og nå får jeg det også! Neglelakken tørker ganske fort.

Minus: Jeg satte min på pulten, å jeg har et vindu rett ved, så da det kom sol inn ble litt av den trørr og kritt hvit. Det eneste andre er jo hvis du tar på for mye, da blir det ugjevnt!

Totalt: Jeg gir denne en 5. Det er fordi den funker veldig bra. Å fordi jeg ikke biter negler lenger pga denne!: )


Haha, for et bilde!: P

Noen andre som bruker denne?

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg