Spørsmål

Hei!

Nå sitter jeg her å har jobbet med K&H presentasjonen min. Det tar så lang tid. Uff. Jo jeg har fått noen spørsmål som jeg svarer enkelt på.

Hvordan mobil har du?

Jeg har en Sony Ericsson

Hvordan klarte du¨å slutte å bite negler? (sliter med det sammen)
Jeg kjøpte noe på Vita som heter Trind- Nail repair anti bite. Fungerer!!!

Har du vært i Paris?
Jepp, I høstferien i fjord.

Hvordan sekk har du?
Converse All Star. Skal kjøpe ny når jeg er i Barcelona tror jeg. Den er lit liten…

Hva heter den boken du leser nå? (hvis du leser en da)
En serie på fem bøker som heter : Den sorte dolks brorskap. Anbefaler!

Har du EOS? Hvilken farge?
Ja, har gul, Har også lyst på de andre, men må bruke opp denne først seiden de er så dyre.

Hvordan ligger du ann faglig på skolen?
Femmere i alle fag unntatt matte, der er det en treer. Kremt…

Ynglingsfag?
Naturfag og Gym

Får du penger?
Nei, jeg må jobbe for det.

Stoler du 100 % på alle vennenne dine?
Jeg stoler 100 % på de fleste av dem.Men det er noen jeg ikke stoler så mye på.

Hvilken linje skal du gå på Vgs?
Vet ikke. Almen kanskje.

farge på rommet?
Rosa faktisk. Lyse rosa, ikke sånn baby farge, men litt mer vanlig.

Hvor høy er du?
1,65 cm tror jeg.

Håper jeg svarte gost nok på dette, Var bare noen spm jeg fant i kommentarfeltet for litt siden.


I Love London<3

Er det noe dere lurer på, så bare spør!

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg