Lady Gaga Og Mgp

Hei alle sammen!

I dag er en kjempefin dag! Å vet dere hvorfor? Mamma har betilt billetter til Lady Gaga den 17 Oktober!! Hvor mye mer glad kan man egt bli?!?! Jeg er overlykkelig! Jeg skal dra med mamma, Robin og kanskje en av kusinene mine! Det blir jo dødsbra!

Og på lørdag er det jo Mgp finale! Å dit skal jeg også! Da blir det sikkert noen mobilblogger derfra. Så stay tuned!

Hun er jo kjempe kul da. Skjønner godt at Robin vil kiddnappe henne. Hehe

 

Jeg Fikk jo den I Heart London t-skjorten, Å den er kjempe fin:

Unnskyld ikke fint speil….

Skal du på Mgp eller Lady Gaga Konsert?

-Anne

5 kommentarer
    1. Det var et kult bilde av Lady Gaga. Så Kuult at du skal på konserten hennes. Det vil jeg også. elsker henne. Å du skal også på Mgp. det skal jeg åå!:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg