The foot is a shit!

Hei! Nå sitter jeg oppe å ser på Tv. Jeg og broren min var ute å hoppet på trampolinen i stad. Så skulle jeg hoppe forbi han, men jeg landet feil, så jeg tråkket over. I starten av 8 klasse begynt det. Jeg tråkket over hele tiden. Å det er faktisk ikke noe godt når det skjer ofte.

Unnskyld hvis overskriften er skrevet feil. Jeg og engelsk = No Match!
Men nå får jeg se om jeg skal finne fram sekken til i morgen.


Dumme fot!


Faaaail! Blunke bilde jaddha!

Men nå skal jeg se om jeg fant sekken ja. hehe. Snakkes!: )

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg