sommer, sol og 28 grader i skyggen!

Jadda! Nå er det faktisk 28 grader i skyggen!!!! Jeg ble så glad når jeg så det! løp inn og hentet shortsen og t-skjorten å løp ut på trampolinen. Jeg hadde tenkt til å hoppe, meeeeen det var altfor varmt. Så jeg ble liggende der i stede å sole meg litt.  Det er faktisk snart sommer! Å det blir såååååååå bra!!! Har gledet meg siden sommeren i fjor sluttet.

Jeg tok en god del med bilder på 17 mai! Meen…… Siden jeg ikke finner kabelen til kameraet, så skulle jeg jo ta inn minnekortet i dataen. Meen, det funker ikke. Å jeg dyttet på det, sååå, Det er INNE i dataen! Jeg får det ike ut. Har prøvd pinsett, men neida. Men men. Dere får bildene da jeg har fikset det.

I morgen skal jeg ikke på skolen. Skal til legen for å ta røngten av beinet mitt. Har sånn rar greie(Hull inn i sjellettet) so jeg må følge opp eller noe. Men nok om det!:)


På 17 mai fikk jeg ett russekort! haha


Topp- Hellas
Shorts- fikk av mamma
kjede- Glitter

Nå skal jeg se om jeg finner noen crazy farger til neglene mine! hehe

-Anne

2 kommentarer
    1. Jeg å har prøvd å hoppe på trampolina mi men det var så varmt her å. Jeg å måtte ta på emn t-shorte å kortbukse. Det er bra det begyner bli vermt ute nå.= ) Det er et tegn på at sommeren begyner å komme ja.= ) Kul header å blogg!! Fin topp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg