Oi! Er det morgen? næhhh

God morgen!

Det som er godt med fridager er at man kan sove så lenge man bare vil! Å da byter jeg det så klart! Det er faktisk 17 mai i morgen! Føles ikke sånn, men det er det da. Da blir det MYE is å venner og alt sånn! Vet ikke om jeg orker å gå i toget, Vi går der det er minst folk, å då står vi leeenge å synger. Er ikke så veldig gøy! Å denne 17 maien blir det jo ikke bunad heller:( Det er jo ikke 17 mai uten bunad eller hva?

Jeg prøver å venne meg til at man ikke kan ligge i sengen til klokken ett, meeeen…. Det er ganske vanskelig å gå ut. Man blir kald på føttene osv. Hahaha, dårlig unnskyldning. I går kveld pøs regnet det! Det lynte og tordnet så hele huset ristet! Vi så på film å så lynte det, men da trodde mamma det var med på filmen bare lyset kom fra vinduet! Øhh!!!!! hahaha, mens jeg trodde det var noen som tok bilde! Den store evnen til å vite hva det er ligger i slekta! Nå regner det ikke ute, er bare kliss vått! Men det er ganske varmt! stakk hode ut av vinduet i sta å kjente at det var varmt! Endelig håper jeg at sommeren kommer!

Jeg har da ryddig rom i det minste! Det er ikke dårlig for en som meg. Hehehe. Så jeg MÅ klare å holde det sånn en stund til. 

Finner masse bilder på mobilen min. Hehe:) Robin og Synnøve:)

-Anne

1 kommentar
    1. Fine bilder. Det pøs regnet til meg i går å. Det er uheldigvis 17.mai i morgen… Liker du 17.mai eller syntes du det er kjedelig? Svar på bloggen min vis du vil.= D Fin header!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg