15.mai.2010

Jadda, her sitter da jeg. Skulle finne på noe å fant ut at jeg skulle krølle håret. Men! vet dere hva? Da jeg hadde krølletr håret forran, sluttet krølltangen å virke!?!? Neeeei! tenkte jeg. så nå har jeg krøller forran og helt rett bak. Yes!! Sånn er det bare! Får håpe at den funker igjen snart. Ikke at jeg bruker den mye men. Fint å ha!

Har foresten sett på noen Paradise episoder i dag. Har helt glemt å følge med: ( er vel snart asjur med alle! annet som har skjedd i dag: Vi har sluppet ut sauene på beite. de er ikke inne lenger! Fant ut at jeg får besøk av Hallvard, så burde kanskje rydde litt. Uhm.. Er det lenge siden Anne Sophie? øhhh.. Neeeei da!! hahaha.

Gøy å leke litt med webben noen ganger. Haha. I går så jeg på en grøsser, Å jeg tåler det virkelig ikke! Da jeg la meg, trodde jeg det kom masse zombier inn på rommet mitt hele tiden. Så jeg lå under dyna!!1 Hjeeeelp!!

-Anne

6 kommentarer
    1. Heisann. Jeg likte bloggen din veldig godt 🙂
      Og jeg vil at du skal høre om min. Bloggen min ble opprettet for å inspirere minst èn person.. Hvis dine handlinger inspirere andre til å drømme mer, lære mer, gjøre mer og bli mer, er du en leder.
      Snakkes får jeg håpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg