15.mai.2010

Hei!

Nå sitter jeg her hjemme da. Har ingen verdens ting å finne på. Må spise litt snart, kjenner jeg er ganske sulten. Hehe.  Torsdag og fredag gikk med på å dra opp og ned til Tynset for å ri! det var to kjempefine dager! Lærte masse: ) Å Geysir, hesten jeg rir når jeg er der oppe, er bare helt skjønn! Er så glad jeg har han der oppe! <3


Meg og Geysir<3

Har flere bilder som jeg sikkert legger ut senere, får se: )

Men nå må jeg virkelig finne meg mat. Kjenner jeg er døds sulten!

-Anne

4 kommentarer
    1. Heisann. Jeg likte bloggen din veldig godt 🙂
      Og jeg vil at du skal høre om min. Bloggen min ble opprettet for å inspirere minst èn person.. Hvis dine handlinger inspirere andre til å drømme mer, lære mer, gjøre mer og bli mer, er du en leder.
      Snakkes får jeg håpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg