Innkjøp-17 mai anntrekk + mer

Hei igjen!

Nå har jeg da tatt bilder av det jeg kjøpte meg da jeg var på Hamar! Er ikke sikkert alle bildene er like bra. Har nemlig et veldig dårlig kamera. Men her er bildene: Enjoy:


Det er buksen som er ny. Men har ikke brukt skjorten før heller.
Bukse: Cubus


Jumpsuit: H&M  
Sko: Din Sko
Alt jeg har på meg måtte jeg bare kjøpe! Elkser det!<3

Og så til det jeg skal ha på meg på 17 mai! Gleder meg sinnsykt til å gå med det. Syns det er kjempefint! Ble heeelt forelsket i kjolen!


ELSKER DET!!<3

Kjole: Bik Bok
Husker ikke hva det heter(den blå): Bik Bok
Sko: Din sko


Drev med noe annet. Derfor jeg har svart annsikt. Hehe

Men nå får jeg se om jeg finner på noe, Har ikke så mye å gjøre fortiden. Det har faktisk sluttet å snø/regne nå. Det er bra!:)

Hva skal du ha på deg på 17 mai?:)

-Anne

11 kommentarer

Siste innlegg