10.mai.2010

Hei alle se som stikker innom her:)

Jadda! Vet dere hva? Det har snødd i HELE dag!!! Var blitt fint å tørt på bakken nå, å faktisk fint vær. Menmen. Så kommer det maaaasse snø rett ned.. Det er litt dårlig gjort det. Syns jeg da. 

Her sitter jeg å lakker neglene mine. Kjøpte sånn neglelakk som gjør at neglene blir harde å venskelige å bite. I tillegg smaker de dritt! Har faktisk ikke bitt i hele dag. Er ganske stolt over meg selv…   Har norsktentamen i morgen. grugleder meg litt. Blir bra og bli ferdig, men samtidig så blir det sikkert vanskelig. Får håpe at jeg klarer det da!:)

har ingen bilder å legge ut. Men tenkte jeg skulle legge ut bilder av det jeg kjøpte meg på lørdag. Kommer senere i dag. Hvis jeg ikke rekker det kommer det i morgen!


En smakebit av hva jeg kjøpte, Og hva jeg skal ha på 17 mai:)

Har du hatt tentamen(er) enda?

-Anne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg