Hoppebilder-

Heisann!

Da har jeg kommet hjem fra fotballkamp! Å det gikk kjempebra i dag! Vi vant 7-1 mot Romedal/Åsbygda! Er litt stolt over det siden det var første kampen vår i år! Scorte to mål også.. Etter at jeg har kommet hjem har jeg hoppet på trampolinen, gått litt rundt omkring, og nå sitter jeg her da. Å øver på en industrielle revulosjon, eller hva det nå heter..  Å jeg har spist opp all docen min, så får leve uten stemme til jeg kjøper ny da… Har ikke så veeeldig mye å gjøre eller finne på. Så derfor skal jeg legge ut noen bilder jeg og broren min tok i går:

,


Måtte ha en pause:)

Men nå er det tilbake til å øve, øve og øve!! Har prøve i morgen!! Hjeeeelp! Å jeg ELKSER (ikke) samfunsfag!!<3<3<3

-Anne

2 kommentarer
    1. Kulle bilder. jeg liker ikke prøver jeg heler. Det er det værste jeg vet…= ) Komentere tilbake hadde jeg blitt veldig glad. Vis du komenterer til meg så komenterer jeg til deg igjen.= )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg