noen som vet hvor joggebuksa mi er?

Hei! Unnskyld for lite blogging i det siste. Som sakt, har ikke fristet. Denne uken har vi en del prøver som jeg må øve til å jeg har jobbet litt for å få tjent litt penger til den mobilen jeg skal ha. Penger kommer jo ikke dalene ned fra himmelen heller da! Egt skulle det vært slik! Hehe.

I dag hadde jeg så vondt i foten at jeg ikke kunne ha gym eller fotballtrening! Det værste jeg vet er når jeg ikke kan ha gym eller fotball… Hele dagen blir ødelagt! Det jeg liker aller best er gym. Tro det eller ei.  Så etter skolen ble jeg med Synnøvemin hjem. Etter at vi hadde spist mat fant vi fram is! ikke litt is heller for å si det sånn. Men MYE is. Hehehe

Først fant vi disse, bare at de var ganske fulle..:

'
Så ble de tomme. Hmm… Lurer på hva som skjedde med all isen?

Så gikk Synnøve i fryseren å gjett hva hun fant? Enda en isboks. Å den spiste vi jo opp nesten hele den å…


Vi spiste nesten opp den med tre farger. dette er et bilde før vi nesten begynte å spise..

Å på skolen i dag har vi kjedet oss litt. bare se her:


Robin.

Å foresten. Er det noen som har sett joggebuksa mi? Den svarte? Den er borte. kan ikke finne den.. Buhuu… Kjenner at jeg savner den..

-Anne

8 kommentarer

Siste innlegg