It`s not like it seems…

Hei! Jeg har spist frokost å er egt kjempetrøtt. Unnskyld for kjempelite blogging. Har bare ikke fristet… I dag tenkte jeg at jeg skulle yjene litt penger til moobilen ved å vaske litt. Det blir sikkert kjempegøy!Hehe. Ellers så har det ikke skjedd så mye. Har kommet en level videre på Mario. Men så klart døde jeg.. hmmm..

Jeg fant et bilde som ble tatt da vi var på leirskolen på Runde. Åhh som jeg savner Runde å alle de utrlige folkene vi ble kjent med!


Det var DEN bra utsikten da vi gikk på tur!

Har helt glemt å legge ut bilder fra bursdagen til Hanna og jeg. Hehe. Så det kommer senere i dag. Skal bare se om jeg har alle bildene: )

Men nå går jeg å vasker. Snakkes: )

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg