Syden here I come!

Heisann sveisann!

Haha. Jo hvis du har lest overskriften så skal jeg til syden snart. Eller, Barcelona. Det gleder jeg meg til! Må jo til et varmt sted når man bor i Norge! Men det er jo en stund til da. Eller nermere sommeren. Men jeg gleder meg: )

Nå har jeg akurat laget potetmos og spst. USUNN!!! men det er veldig godt! MEn nå må jeg se om jeg kan få tjent litt penger. For jeg skal nemlig kjøpe meg denne søte her:

Sony Ericsson Xperia X10

Bare at den er i hvit da.  Å jeg gjør nesten hva som helst for å tjene litt penger nå så jeg kan få kjøpt den!!!

Så nå skal det jobbes! Snakkes: )

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg