Pakke i posten/ en liten outfit

Hei!

Det jeg har gjort i dag er: Våknet, gjort litt engelsk, ryddet rommet og badet, gjort litt engelsk, spist, vært ute å ridd, kost med kopplammene og nå sitter jeg å gjør engelsk. Har engelsk presentasjon i morgen, om Athen! Det er veldig gøy å jobbe med. Men det går litt sakte. Men jeg er kommet kjempe langt syns nå jeg da. Dere får bilder fra da jeg var ute å red senere. Mamma har dem på mobilen: )

Men dette må bli et veldig kort innlegg for engelsken venter. Uff.. Men jo. I går fikk jeg en pakke i posten. Jeg skjønte jo hva det var med en gang. Det var fra University. Den etterlengtete skolegenseren min!


Den er litt stor men. Det er gost med store gensere!:-)

Å her er det jeg har på meg nå:


Jeg har faktisk satt opp håret. Har gått sånn hele helgen! Å det er jo kjempe herlig! ikke noe hår som er i veien!

Skjærf: palestina skjærf
gul genser: Gina Tricot
Tights: H&M

Å foresten en ting til… Vi kom på andre plass i går. Staffetten! Det var kjempe bra syns jeg da. av mange lag!: )

Har du skolegenser? Hvor er den fra?

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg