Bilder jeg har tatt i dag

Hei søtinger!

Nå sitter jeg å ser gjennom bildene jeg har tatt i dag. Det ble mange fine. Men Flora(Valpen) ble med på nesten alle bildene. Men det ble jo egt bare fint det da. det blir kanskje litt mange bilder her, men det gjør ikke noe for min skyld. 


Glad i deg snuppen<3

grønn genser – H&M
lilla topp – Bik Bok
Vest – H&M
Bukse – Bik Bok
Sko – H&M

Jeg har også vært ute å ridd i dag. Tok bare å hentet Aria. Red i olabukse bare. Hehe. Virkelig fine rideklær du! P en ting til. Har du hørt om keisersnitt på en sau? Jo, det har jeg. Hadde dyrlegen her i dag å de tok keisersnitt på en av sauene. Å det ble fire fine små lam. Noen av dem blir sikkert kopplam, men det er jo bare koselig da. Å mate dem med flaske å kose med dem. Dere får bilder av det senere. Men nå skal jeg kose meg med brus og godteri forran Tven. Mens alle de andre på HELE Koppang er på Russedåpen. Skal være med til neste år tror jeg. Å jeg må snart på klubben også… Lenge siden…

-Anne

5 kommentarer

Siste innlegg