sol ute

Hei alle dere som leser min lille blogg!

I dag morres var det sol hos meg. Men da jeg kom på skolen var det overskyet! Det var ikke noe gøy! For de dagene jeg tar på meg solbriller er det ikke sol. Men da det er sol tar jeg dem ikke på. Vi spilte enspretten eller hva det heter å den som vinner skal få skyte fotballen på de andre. Vi står oppstilt mot en vegg med rompa mot den som skyter! Jeg ble truffet i skulderen/overarmen, å det gjorde vondt! Takk Per Sigurd:)

Men det snedde faktisk i dag på skolen!!!! Jeg tenkte bare: Hvaaaa???? snøø?!?!?! Det er jo meningen at det skal bli sommer nå. Det har vært vinter, å jeg trenger ikke mer snø nå! Er kjempeglad for at alt som har med vinteren er borte!


Bilde ut av vinduet! Im smart!: )


Man ser kameraet. Hahaha


Nesten ikke snø igjen!


Vindus pose! Veldig viktig…

Men nå skal jeg se om jeg skal ta noen outfitbilder. Vet det har blitt mange outfiter i det siste. Men jeg syns det er veldig gøy… Snart blir det ute bilder også. det blir bra! Tror faktisk jeg skal gå ut nå å ta det: ) Må bare finne noe å ha på meg: )

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg