Outfit 22.04.10

Hej folkens!

Nå har jeg akkurat proppet i meg vafler. Å det var godt, for jeg var kjempesulten. Skoledagen i dag gikk vel som vanlig. Ikke noe spennende som skjedde eller noe. Det jeg egt skal gjøre nå er å gjøre ferdig noe i norsken. Men siden vi fikk på ukeplanen funker ikke. Så jeg kommer ikke inn. Menmen.

Jo! dette er det jeg har på meg i dag:


Unnskyld for dårlige bilder. Men noen ganger er kameraet litt F****.
Genser-Veromoda
singlett-Lindex
tights-H&M

Men nå skal jeg jobbe litt…

-Anne

4 kommentarer
    1. det her va en kul blogg! æ har også blogg, men æ orka ikke blogge meir. så eg ga meg. Men du er jo kjeimpe pein da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg