Dette ønsker jeg meg veldig!

Hei! I dag har jeg hatt jogging i gymmen. Ble faktisk litt stolt over at jeg klarte å jogge hele veien, Untatt 100 meter da men. Å så var det fotballtrening i dag. det var gøy. Men det var jo bare 5 stykker der da: )

Men nå skal jeg vise dere hva jeg ønsker meg ALLER ALLER mest akkurat NÅ!

One Piece Marius<3 MÅ HA!!!

eos

IPhone

Og masse sko: )

Og: PENGER: )

Men nå skal det ikke blogges mer, Unnskyld. Tror også at jeg tar datafri i motgen. Må gjøre alle leksene mine vet dere: )

-Anne

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg