Nå blir det sving dere

Heisann! Det har vært en kjempefin dag. Har hatt show, med dansingen! Jeg føler det gikk ganske bra. Det er kjempeartig og danse! Må blir mer av det frem over! Apropos dansing.. Vet dere hva? Jeg skal danse sving i dag! Haha, Jeg har bare danset det i gymmen på ksolen før jul. Å det var bare noen enkle steg. Men dit jeg skal nå er det MANGE flinke! Så jeg gruer meg litt. Men det går dikkert greit.

Jeg har akkurat dusjet. På showet så ble vi sminket. Oversminket er det vel. Mye rush, og øyenskygge! haha. her ser dere hvordan jeg så ut. Å jeg fikk jo tre liter/kg med hårsray i håret også. Haha. Håret ble Fett. Ikke sånn fett sånn som at det er fint. men at det blir ekkelt. Men det ble jo bra å da: )


Hehe: )

Men jeg kjedet meg litt. Så jeg tokk noek bilder nå. Haha. noen ble fine mens andre ble ikke vellykket. Hahaha.


Oh yeah! Haha.


Hvis dere der ordenlig etter har jeg to cm med ettervekst! Så fiint!!

Å så. Til det bilde som IKKE ble vellykket. Værse god:

Jo glemte vel og fortelle at vi KNUSTE Rendalen på i går. Da vi spilte fotballcup. Koppang j14! forever best! Hehe. Det var kjempegøy med sånn cup. Burde ha det oftere. Men nå frister det å gå ut å spille litt fotball, eller kanskje bare se litt på Tv før jeg skal danse? Får se.

Noen amdre som danser sving?

-Anne

4 kommentarer
    1. du er jo flink til å danse da; ) og jeg danser å det er gøy<3 bare stå på jenta mi, dette klarer du; )<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg