Outfit 18.04.10

Hei eller god morgen! Nå er det ikke lenge til jeg skal dra til Koppang igjen for dansing. Og i dag er det forestilling. Det blir kjempegøy! Men jeg må egt forte meg litt, så dette blir et veldig kort innlegg. Pappa roper om at det er mat. Hehe.

Her er det jeg skal gå i i dag. Eller det jeg MÅ danse i:

Hvit t-skjorte-H&M
EN blå t-skjorte-Bik Bok
Tights-H&M
Smykke-Fikk av tante til bursdag<3


Sorry for rotete rom. Hehe

Men MÅ stikke nå. Jeg lover å blogge mer  når jeg kommer hjem.

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg