besøk, dansing og fotball

Hei! Nå sitter jeg borte hos farmor og farfar. Her ser vi på Tv. Vi har akkurat spist mat. Å det var godt. I dag har det jo vært fotballcup og dansing. Men det skriver jeg om senere. Gidder ikke nå. Jeg skal bare si at jeg mangler 8 kommentarer før jeg har 400. Tuuusen takk for alle kommentarene! Dere er kjempe søte! Jeg lover å bli mye flinkere å blogge fremover. Men det er så mye lekser og lang skoledag. Men jeg skal iallefall ha to innlegg vær dag. Det SKAL jeg holde.

Her kommer en kjempefin sang jeg bare ELSKER! Klarer ikke en dag uten den sangen! Den er verdens fineste. Jeg har til å med skrevet ned HELE sangen på mobilen min. Hehe, det dier vell sitt. Men erd et noen som vet hvor man kan laste den ned?

Ferras – Rush<3

aww<3

Men nå er det Tven som venter. Må jo se på det siden det er lørdagskveld. Hehe.

Hva syns du om sangen?: )

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg