Morgen, fotball og dansing<3

God morgen! I dag kom mamma og vekket meg med kjeks og te på sengen! Tusen takk: ) Klokken er jo bare åtte, men. Skal ta toget klokken 11 til koppang, Forde det er nemlig fotballturnering og dansing i dag. Vi skal spille to kamper mot Rendalen. Og vi må jo vinne så klart. Etter det har jeg to min til å skifte, For da erd et dansing. Yes! Gleder meg masse. Det er ikke lenge siden men det er lenge nok siden sist. Og foresten. Det er forestilling i morgen! Det gleder jeg meg til.


Web bilder in my heart<3<3<3<3. Fant ikke kameraet mit. Så dette blir løsningen.

Men nå må jeg gå å pakke fotball og danse klær. Vil ikke se at det er ti min til toget går, også har jeg ikke pakket noe.

Spiller su fotball eller danser?

-Anne

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg