Skole Blogging

Hei!
 Nå sitter jeg på skolen og har K&H. Det er egt sånn daffe time. ikke så mye å gjøre nå. Så jeg har spilt litt Mario. Men det var ikke så gøy etterhvært fordi jeg bare tapte. Menmen.  Jeg er snart ferdig med foredraget om Leonardo Da Vinci. Så jeg orker ikke gjøre mer på det nå egt. Jeg Synnøve og Kaja sitter på gangen med hver vår data. Hehe. Tror de andre jobber med foredraget sitt. 
 
Det er kjempefint vær ute. Med sol og klar himmel. Men det kunne godt ha vært litt varmere syns jeg. Noen plussgrader til gjør meg ingenging. Hehe. Jeg og Synnøve gleder oss til sommeren. Skolen her er ganske liten så man hører jo alt. hva alle sier å gjør. Haha. Så man hører mye rart her. 
 
Nå sitter jeg og Synnøve å diskuterer den treige  dataen hennes. Haha. Stakar deg Synnøve. Hun skal kjøpe ny  sier hun å det er bra!:-)

Men nå gidder jeg ikke blogge mer. Tror jeg kanskje skal jobbe litt mer. Så da blir det ikke noe syklubb her lenger: (

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg