12.apr.2010

Hei! Lite blogging i dag men. Tok noen fine bilder da vi var på fjellet. Men hvor er kameraet henn da? hehe. Sikkert i den hauen som jeg egt skulle ryddet opp fra gulvet mitt. Hihi. Flinke meg!

vet dere hva? jeg har kært meg noe nytt! egt skjønner jeg ikke vitsen med det men. Haha. Så her er det nye ordet: rpgol noe som betyr Ruller På Gulvet Og Ler! Hahahaha! Hvem finner på sånt? Man har fritids hvis man gidder å lage ett sånt ord. Men. Jeg orker ikke å blogge. Skal lese litt tenker jeg. Har sittet på dataen i hele dag omtrent! ikke bra Anne Sophie!!!


Her er serien med bøker jeg leser! Det er bare en. to og tre. Men jeg har fem stykker av seks. å jeg driver å leser bok nr 3. Syns de er bra!!:-) Det har vært SUPER fin sol i dag!! Å som jeg elsker at det blir vår og sommer! !Jeg gleder meg masse!

MEn nå skal jeg lese! Bilder å de som er med i blogg vs blogg kommer i morgen: =)

-Anne Sophie

2 kommentarer
    1. De fleste bruker for det meste det engelske ordet “roflmao”, som betyr “rolling on floor laughing me all out”, ruller på gulvet og ‘dør av latter’ da. Haha, alt er bedre på engeeelsk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg