Tidlig morgen + outfit

Hei alle morgenfugler!:-)
Nå er det jo morgen! Å det er SOL! Så jeg må ut i dag. Kanskje få litt farge å. Får se hva som skjer! Ellers må jeg egt rydde ferdig rommet mitt, for jeg rydder alltid litt, men ikke alt…Hehehe. Tenkte jeg bare skal vise dere hva jeg har på meg i dag og at det er sol.


Ullsokker: Oldemor som har strikket.
tights: H&M
lilla singlet: Bik Bok
stripete topp: Bik Bok
hettegenser: Bik Bok


åhh! Så fint det er når det er sol!

Noen nadre steder det er sol?

-Anne

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg