Shopping/det jeg kjøpte på Hamar

Heisann! I dag har vi spilt slåball i alle friminuttene! Det er kjempeartig! Men det er IKKE noe godt å løpe i flate, tynne tøysko. Haha, ikke å anbefale!

Jo. Jeg sa jo at jeg skulle legge ut bilder at det jeg kjøpte meg da jeg var på Hamar! Å hvis jeg tenker meg om, så var jo det en stund siden? Ja, så unnskyld. Fant jo ikke ut at det gikk ann å putte minnekoret inn i dataen. SMARTA!!! Haha. Men her er bildene som er veeeeldig sent ute:


Tøysko<3


Bamsen kjøpe jeg ikke. Tok den bare med på bilde.
tights: H&M
Hettegenser: Bik Bok


Trenings tights
hvit t-skjorte: H&M


Topp: Cubus
Bukse: Cubus


Samme: )


sjorte: Bik Bok

Det var det!:-)

Sånn… Da har jeg litt mindre dårlig samvittighet. Jeg vil jo ikke at jeg bare skal droppe noe jeg sier jeg lover. Å btw. Jeg skal jo ha blogg vs blogg. Nå går det ikke ann å melde seg på lenger! Så nå skal jeg velge fem stykker eller hva jeg sa. Skal finne det ut. Å så er det opp til dere å stemme.

Men nå skal jeg se om jeg finner andre bilder på dataen som jeg ikke viste at jeg hadde. HAHA, det er gøy!  Snakkes<3

-Anne

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg