Joggebukse dagen/outfit 09.04.10

Hei alle dere som leser bloggen min!

I dag er det jo joggebukse dagen.Å jeg hadde jo på meg joggebukse. Måtte jo det. Jeg fant foresten ut at jeg kan putte minnekortet til kameraet rett inn i dataen! Så da trenger jeg jo ikke kabelen lenger. Så det blir da ikke mobil bilder eller web cam bilder på en stund. Bra eller? Hehe! Jeg har fått meg en ynglingssang. Den er bare sååå fin!! Jeg elsker den. Det er ikke så rart at jeg elsker den da! Det er på en måte min sang<3 Men den er til sinn<33  Kanskje jeg er så snill å viser dere den? Hvem vet? Her er er iallefall noen bilder:

Bukse: Bik Bok
Blå topp: Bik Bok
hvit og rosa stripete topp: Bik Bok

Haha, mye Bik Bok: )


Misfornøyd? HAHAHA


Jeg er GLAD! HAHA!! Elsker joggebuksen miin<33

Måtte bare ta med dette bilde her. Haha! Veldig misslykket hoppe bilde:


Hihi. Er nesten ikke i luften en gang. Menmen. Jeg har noen bra hoppebilder da.

Sånn som dette:

 Ikke se på annsiktet ellr magen! Haha, Klarer ikke smile ordentlig når jeg hopper. Men jeg skal klare å få et kjempebra hoppebilde mens jeg smiler:-)

Klarer du å hoppe å smile?

-Anne

7 kommentarer

Siste innlegg